Zahtev za aktivaciju je prihvaćen • Ova poruka znači da je Vaš zahtev za pokretanje procesa aktivacije prihvaćen i da ga sistem obrađuje.
Aktivacija/Obnova u toku... • Aktivacija ili obnova je u toku i proces će biti obavljlen kroz 10-15 minuta. Status aktivacije ili obnove možete proveriti unošenjem koda na stranici Provera koda.
Nema na zalihama • Država koju ste odabrali za aktivaciju se trenutno ne nalazi na zalihama. Molimo odaberite drugu državu.
Uneti podaci od Spotify naloga nisu ispravni. • Uneti e-mail i lozinka od Spotify naloga na kom ste pokušali aktivaciju ili obnovu koda - nisu ispravni.
12 Months • Nalog je moguće dodati u Family grupu do dva puta u 12 meseci. Ukoliko se ova greška pojavi, potrebno je napraviti novi nalog. Možete sačuvati plejliste pomoću sajta spotmybackup.com. .
Already Premium • Spotify nalog na kom ste pokušali aktivaciju je već Premium.
System Error • Sistemska greška, molimo ponovite željlenu radnju.
Države koju želim nema na zalihama
Obnova zaliha se obavlja svake nedelje, ukoliko ne želite da upotrebite nijednu drugu državu za aktivaciju, sačekajte nekoliko dana, željena država će se ponovo pojaviti među dostupnim.
Obnova koda
Ukoliko Vašem klijentu nestane Premium i na e-mail mu stigne poruka koja ga obaveštava da je uklonjen iz Family grupe, potrebno je da obnovite kod na stranici Obnovi kod.
Doživotna garancija
Na navedenu uslugu stičete doživotnu garanciju. Ovo znači da će Vam usluga biti pružena dok god je to moguće. Kreatori ove stranice nemaju nikakav problem pri korišćenju već više od 6 godina.